GÜNDEM - 17 Temmuz 2024 Çarşamba 10:43

6 ayda 176 bin 665 çağrıya cevap verdiler

A
A
A
6 ayda 176 bin 665 çağrıya cevap verdiler

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet kalitesini yükseltme amacıyla kurduğu Trabzon İletişim ve Koordinasyon Merkezi (TİKOM) aracılığı ile vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet sunuluyor. Bu kapsamda TİKOM, 2024 yılının ilk 6 ayında 176 bin 665 çağrıya cevap verdi.


Trabzon Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren TİKOM (ALO 153 Çağrı Merkezi), vatandaşlara kaliteli hizmet sunmak için çalışmalara devam ediyor. TİKOM, 2024 yılının ilk 6 ayında 176 bin 665 çağrıya cevap vererek vatandaşların talep ve şikayetlerini anında değerlendirip işleme aldı. Bu çağrıların 80 bin 319’u incelenip sonuçlandırılmak üzere ilgili birimlere aktarıldı. Diğer çağrılarda ise vatandaşa anlık olarak çözümler üretildi.


Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “TİKOM, içme suyu ve kanalizasyon hizmetleri başta olmak üzere ulaşım, zabıta, cenaze hizmetleri, yol bakım ve onarım, park ve bahçe işlemleri, vektörle mücadele, sosyal yardımlar ve sokak hayvanlarına yönelik başlıca konularda 18 ilçeye 7/24 kesintisiz hizmet veriyor. Amacımız vatandaşlarımızın günlük yaşamlarını kolaylaştırmak. Kurum ile vatandaşlarımız arasında iletişim köprüsü kurarak hizmet kalitesini artırmayı amaçlıyoruz. Vatandaşlarımızın her zaman yanındayız” denildi.



6 ayda 176 bin 665 çağrıya cevap verdiler

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Karabük Safranbolu TSO’dan öğrencilere eğitim desteği Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu’nun öncülüğünde Safranbolu Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) tarafından Safranbolu ve Eflani ilçelerinde öğrenim gören, ihtiyaç sahibi öğrencilere dağıtılmak üzere kırtasiye çekleri STSO Yönetim Kurulu Başkanı Erol Altuntepe ve Meclis Başkanı Cengiz Ünal tarafından Safranbolu Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı’nın kabulleriyle Safranbolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Şevket Küçükzoroğlu’na teslim etti. Safranbolu TSO Yönetim Kurulu Başkanı Altuntepe “Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğimiz öncülüğünde her yıl olduğu gibi bu yılda kırtasiye yardımını gerçekleştirmekten mutluluk duyuyoruz. Safranbolu’da ve hizmet bölgemiz Eflani’de eğitim gören ihtiyaç sahibi 300 öğrenciye hazırlanan kırtasiye çeklerini Safranbolu Kaymakamımız Şaban Arda Yazıcı’ya teslim ettik. Odamızın her daim yanında olan bizlere desteklerini asla esirgemeyen TOBB Başkanımız Rifat Hısarcıklıoğlu’na da ayrıca şükranlarımı sunuyorum. Yeni eğitim öğretim dönemi tüm öğretmenlerimize ve öğrencilerimize hayırlı olmasını diliyorum" dedi. Safranbolu TSO Meclis Başkanı Ünal da, ”TOBB’un destekleriyle Odamız tarafından hazırlanan kırtasiye çeklerini Kaymakamımız Şaban Arda Yazıcı’ya teslim ettik. Safranbolu’nun gelişmesi için yoğun çaba sarf eden değerli Kaymakamımıza en içten teşekkürlerimi sunuyorum. 2024-2025 eğitim öğretim yılının tüm öğretmen ve öğrencilerimize hayırlar getirmesini temenni ediyorum” diye konuştu. Safranbolu Kaymakamı Yazıcı ise, şunları kaydetti: “Yarının geleceği çocuklarımızın en iyi eğitimi alması hepimizin temennisidir. İhtiyaç sahibi öğrencilerimize kırtasiye yardımında bulunan Safranbolu TSO Meclis Başkanı Cengiz Ünal ve Yönetim Kurulu Başkanı Erol Altuntepe nezdinde Safranbolu Ticaret ve Sanayi Odası ailesine teşekkür ediyor tüm öğrencilerimize eğitim hayatları boyunca başarılar diliyorum."