SPOR - 05 Ocak 2025 Pazar 19:53

Demirel: “Konuşunca Volkan kötü çocuk oluyor”

A
A
A
Demirel: “Konuşunca Volkan kötü çocuk oluyor”

Bodrum FK Teknik Direktörü Volkan Demirel, Kayserispor maçının ardından yaptığı açıklamada, hakem kararlarına tepki göstererek, “Konuşunca Volkan kötü çocuk oluyor” dedi.


Trendyol Süper Lig’in 18. haftasında Bodrum FK, sahasında karşılaştığı Kayserispor ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında Teknik Direktör Volkan Demirel açıklamalarda bulundu. Demirel, “Bizim adımıza oldukça cömertçe bir maçtı. Geçen hafta Trabzon maçında da benzer şekilde kaçırdığımız pozisyonlar olmuştu. Bugün de son dakikalarda, hatta 90+2’de kaçırdığımız pozisyon şu an üzüntüye sebep oldu. Ancak atsaydık eminim ki bu akşam tüm Bodrum yıkılacaktı, hep birlikte sevinecektik. Ama şu bir gerçek, oyun olarak ben mutluyum. Mutsuzum diyemem. En azından istediklerimizi yapmaya çalışan bir takım var. Pozisyon üretiyorlar ve sonuç almaya çalışıyorlar. Ancak cömertçe harcıyoruz. İlk yarıda oyuna fazla giremedik, bunda hakemin kararlarının etkisi olduğunu düşünüyorum. İkinci yarıda topu yere indirdik ancak tam o sırada yediğimiz gol bizi biraz demoralize etti. Yine de 62. dakikadan sonra yaptığımız değişikliklerle oyunda üstünlük kurduk. Geçiş oyunu olmasına rağmen daha çok pozisyona giren taraf bizdik. Bugün iki puanı kaçırdık. Kayserispor da çok iyi mücadele etti. Zaten rakibiz. Onlar 1 puana çok sevinmiştir ama biz 1 puana üzüldük" diye konuştu.



"4-5 oyuncu almak istiyoruz"


Transfer sorusuna da yanıt veren Demirel, 4-5 oyuncu almak istediklerini ve bununla ilgili çalışmaların devam ettiğini söyledi. Hakemin tercih haklarını Kayserispor’dan yana kullandığını savunan Volkan Demirel, “Bariz pozisyonlara kafam takılıyor. Biz de ekrandan bakıyoruz, sağ koluyla Fredy’ye vuran bir temas var. En kötü bir sarı kart olması lazım, oyunu 11’e 11 devam ettirmek istiyorsan. İkinci yarıda Gökhan Sazdağı’nın atılması gereken ikinci sarı karttan pozisyon vardı. Ben, ‘bize verin’ demiyorum ama ne görüyorsak onu vermemiz lazım. Köşede korner var, top rakipten çıkıyor ama aut veriyor. Bir sürü şey var ama fazla konuşmak istemiyorum açıkçası, sonra Volkan kötü çocuk oluyor. Ama ben ne bize, ne karşı takıma, ne herhangi birine objektif olan neyse onun verilmesinden yanayım her zaman” ifadelerini kullandı.



"Beşiktaş zor bir deplasman"


Önümüzdeki hafta oynayacakları Beşiktaş maçı ile ilgili de değerlendirmelerde bulunan Bodrum FK Teknik Direktörü, “Bugün 1 puana üzüldük ama bu ligde her puan bizim için önemli. Beşiktaş zor bir deplasman, Türkiye’nin en büyük takımlarından bir tanesi. Ben Galatasaray ve Trabzon maçlarında iyi oynadığımızı düşünüyorum. Sadece skor yapamadık, bugünkü gibi. İyi oynayıp iyi skor yapabilirsek puan ya da puanlar alabileceğimiz bir maç olacak. Beşiktaş maçından sonra gelecek arkadaşlarla bu seneki hedefimiz başka. İlk yarıyı maksimum 18 puanla kapatabiliriz ama ikinci yarı 20-25 üstü puan toplamamız lazım. Buna göre bir organizasyon yapmamız lazım. Zor olacak ama niyetimiz iyi. Allah da karşılığını verecek diye düşünüyorum” diye konuştu.



Demirel: “Konuşunca Volkan kötü çocuk oluyor”

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Muğla Muğla öğretmen etkileşim günleri, Fethiye’de gerçekleştirildi Muğla’daki öğretmenleri, doğayla iç içe ortamlarda farklı spor dalları, kültürel ve sanatsal etkinliklerle buluşturarak birbirleri arasında iletişimi ve dayanışmayı güçlendirmeyi, mesleki ve kişisel gelişimlerini desteklemeyi amaçlayan Öğretmen Etkileşim Günleri, büyük bir katılım ve ilgiyle Fethiye’de gerçekleştirildi. Fethiye Çalış’ta düzenlenen etkinliğe; İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay’ın yanı sıra, İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, şube müdürleri ve projenin hedef kitlesi olan öğretmenler katıldı. 2025 yılının ilk haftasında düzenlenen öğretmen buluşmasında, İl Müdürü Çay, 2025 yılının Türkiye Yüzyılı hedeflerine giden yolda verimli ve başarılarla dolu geçmesini diledi. Öğretmen Etkileşim Günleri’nin eğitim alanında önemli bir buluşma noktalarından biri olduğunu belirten İl Müdürü, tüm öğretmenlere özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. ‘Sanat ve Eğitimle El Ele: Yeniliğin İzinde Buluşma’ temasıyla düzenlenen Öğretmen Etkileşim Günleri, öğretmenlerin farklı alanlarda yenilikçi ve yenilikçi çalışmalar yapabilecekleri dopdolu atölye çalışmalarıyla devam etti. Ebru sanatı, takı tasarımı, tişört boyama-baskı ve halk oyunları gibi zengin içeriklere sahip atölyeler, İl Müdürü Emre Çay ve katılımcı öğretmenler tarafından ilgiyle takip edildi. Öğretmenler, ebru atölyesinde su üzerinde renklerin dans edişine eşlik ederken, tişört boyama-baskı atölyesi ve takı tasarım atölyesinde ise özgün tasarımlar oluşturarak el becerilerini geliştirdiler. Halk oyunları atölyesi ise öğretmenlere eğlenceli ve kültürel bir deneyim fırsatı sundu.
Kütahya Gediz’de genç aşçılar hem üretiyor hem kazanıyor Kütahya’nın Gediz ilçesindeki Kız Mesleki Anadolu Lisesi Yiyecek İçecek Hizmetleri Bölümü öğrencileri, hazırladıkları pasta ve tatlı çeşitlerini Gediz Belediyesi’ne satarak hem gelir elde ediyor hem de mesleki deneyim kazanıyor. Belediyenin desteklediği bu çalışma, öğrencilerin meslek hayatına şimdiden önemli bir katkı sağlıyor. Belediye tarafından satın alınan bu ürünler, Adnan Menderes Yaşam Parkı içindeki Yaşam Kafe’de halkın beğenisine sunuluyor. Yaşam Kafe’de öğrencilerin yaptığı ekler, cheesecake, tiramisu ve supangle gibi çeşitler Gediz halkının büyük ilgisini görüyor. Gediz Kız Mesleki Anadolu Lisesi Yiyecek İçecek Hizmetleri Alan Şefi İsmail Hakkı Güneş, okulda uygulanan eğitim modeli hakkında ayrıntılı bilgi verdi. Güneş, “Gediz Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde yiyecek içecek hizmetleri alan şefiyim. Okulumuzda 9, 10, 11 ve 12. sınıflara eğitim veriyoruz. 12. sınıflarımız haftanın üç günü staja gidiyor. 11. sınıflarımız ise haftanın üç günü atölyede pratik eğitim alıyor. 9. sınıflar, uyum haftasından sonra atölyemizde çorba yapımından bıçak tutumuna ve sebze doğrama tekniklerine kadar temel becerilerle eğitime başlıyor. 10. sınıfta bu becerilerin üzerine tatlı yapımı ekleniyor. Atölyemizde haftanın üç günü daha çok 11. sınıflarla çalışıyoruz. Gediz Belediyesi ile yaptığımız protokol sayesinde Yaşam Kafe’ye ürünler sunuyoruz. Bu ürünler arasında ekler, cheesecake, tiramisu, yaş pasta, profiterol ve supangle gibi çeşitler bulunuyor. Pazartesi, çarşamba ve cuma günleri taze taze hazırladığımız ürünleri kafeye teslim ediyoruz. Halkın isteğine göre çeşitleri değiştiriyoruz” diye konuştu. Yaşam Kafe’den elde edilen gelir ile atölyelerinin malzeme ihtiyaçlarını karşıladıklarını belirten Güneş, “Aynı zamanda öğrencilerin ekonomik olarak desteklenmesini sağlıyoruz. Öğrencilerimizin becerilerini değerlendirmek için uygulama sınavları yapıyoruz. 11 ve 12. sınıf öğrencilerimiz, bir menü hazırlayarak çorbasından tatlısına kadar tam bir yemek deneyimi sunmakla sorumludur” şeklinde konuştu. Güneş son olarak, “Ekonomik zorluklar bazen öğrencilerimizi etkiliyor. Ancak Yaşam Kafe’den elde ettiğimiz gelirlerle bu malzeme ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz. Belediyeyle olan iş birliğimiz devam ederse ürünlerimizi Ilıca veya Murat Dağı’ndaki mekanlara da ulaştırmayı hedefliyoruz. Gelecekte yemek etkinlikleri düzenleyerek bu iş birliğini genişletmeyi planlıyoruz. Halkın geri dönüşleri bizi ve öğrencilerimizi çok mutlu ediyor. Öğrencilerimizin özgüvenlerinin artması ve bu işi başarabileceklerine inanması bizi ayrıca gururlandırıyor” ifadelerini kullandı. Okulda mesleki açıdan birçok kazanım elde ettiğini belirten öğrenci Hatice Sude Durmaz, “Aşçılık derslerimizde ekler, tiramisu ve cheesecake gibi tatlılar hazırlıyoruz. Bu ürünleri Yaşam Kafe’ye satarak hem becerilerimizi geliştiriyor hem de hedeflerimize yaklaşıyoruz. Bu deneyim bana özgüven kazandırdı ve gelecekte pastacılık alanında ilerlemek istediğimi gösterdi” dedi. Bir diğer öğrenci Asiye Kocabaş ise, “Cheesecake yapımında zorlansam da bu tatlıların Yaşam Kafe’de tercih edilmesi beni çok mutlu ediyor. Hedefim, üniversitede gastronomi eğitimi alarak kendime ait bir işletme açmak” ifadelerini kullandı. Gediz halkının projeye verdiği destek, hem öğrencilerin becerilerini geliştirmesine hem de onlara maddi-manevi katkı sağlıyor. Tatlıların halk tarafından beğenilmesi ve olumlu geri dönüşler, öğrencilerin özgüvenini artırıyor.