GÜNDEM - 15 Kasım 2024 Cuma 10:03

HBB meclisi Kasım ayı toplantısını gerçekleştirdi

A
A
A
HBB meclisi Kasım ayı toplantısını gerçekleştirdi

Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB) 2024 Kasım Ayı Meclis Toplantısı, Arsuz Nazım Hikmet Kültür Salonu’nda Meclis Başkanvekili Filiz Özçörekçi başkanlığında toplandı.



Başkanvekili Özçörekçi toplantı başında Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını rahmet, minnet ve saygıyla andığını ifade ederken saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından toplantıya geçildi. HBB Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığının, ekonomik ve teknik alanlarda ulusal ve uluslararası iş birliğiyle sektöre olumlu katkı sağlamak amacıyla kurulan Agricities Ağı’na (Uluslararası Tarım Şehirleri Birliği) Hatay’ın dahil olması adına Meclis’e sunduğu teklif görüşülerek ilgili komisyona sevk edildi. Büyükşehir Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı mutfak mirasını teşvik etmek, gıda kültürlerini tanıtıp geliştirmek ve uluslararası işbirliği oluşturmak amacıyla 2007 yılında Lyon’da kurulan, dünya çapında 26 şehrin üye olduğu Delice Ağı’na (Gastronomi Şehirleri Birliği) Hatay’ın da üye olması adına Meclis’e sunduğu teklif görüşülerek ilgili komisyona sevk edildi. Kasım Ayı Meclis Toplantısı 2. Birleşimi’nin 20 Kasım Çarşamba günü Büyükşehir Belediyesi Kisecik Yerleşkesi A Blok’ta bulunan Meclis Salonu’nda yapılması kararlaştırıldı.



HBB meclisi Kasım ayı toplantısını gerçekleştirdi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul L’Oréal Türkiye kasım indirimlerini başlattı Tekno-Güzellik şirketi L’Oréal Türkiye, kasım kampanyalarını dört iş birimiyle birlikte hayata geçiriyor. L’Oréal Türkiye, kasım ayı boyunca düzenlenen kampanyalarda tüketicilerine güzellik fırsatları sunarak cilt bakımından saç bakımına, makyajdan parfüme kadar binlerce ürünü avantajlı fiyatlarla tüketicilerle buluşturduğunu duyurdu. Şirket, iş ortaklarının desteğiyle güzellik dünyasını zenginleştirecek seçenekleri ile bir önceki yıla göre satışlarını 2 katına, siparişi sayısını da 1.5 katına çıkarmayı hedefliyor. Dijital uygulamalar fiziki alışveriş deneyimi sağlayacak Yapılan açıklamaya göre, teknoloji ile geleceğin güzellik şirketine dönüşmek için çalışmalarını sürdüren şirket, tek işi güzellik olan bir teknoloji şirketi olarak grup çatısı altında 800’den fazla dijital güzellik servisini tüketicileri ile buluşturuyor. Özellikle online alışverişin yoğun olduğu Kasım ayında hayata geçen dijital uygulamalar tüketicilere adeta fiziki alışveriş deneyimi yaşatıyor. Dijital platformlardan ulaşılabilen La Roche-Posay - Spotscan, L’Oréal Paris Sanal Saç Boyası Deneme Uygulaması, Maybelline New York Yüzünde Dene, Garnier Rengini Dene gibi uygulamalar ile saç, makyaj ve cilt için detaylı analizler sunarak, tüketicilerin seçimlerini çeşitlendiriyor. L’Oréal’in her bir iş birimi, güzellik dünyasına özel çözümler sunarak müşteri beklentilerini karşılamayı hedefliyor. Geniş bir tüketici kitlesine hitap eden L’Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Bölümü kampanya süresince her bütçeye uygun kaliteli seçenekler sunarak, tüketicilerin güzellik rutinlerinin bir parçası olmayı hedefliyor. L’Oréal Luxe Bölümü ise, kasım kampanyalarıyla tüketicilere prestijli markalarla tanışma ve güzellik rutinlerini yüksek kaliteyle zenginleştirme fırsatı sunuyor. Dermatolojik cilt bakımına odaklanan L’Oréal Dermatolojik Güzellik Bölümü ise, kampanyalar süresince cilt hassasiyetine uygun çözümleri erişilebilir kılarak, tüketicileri sağlıklı cilt bakımına teşvik ediyor. Kuaför salonlarına yönelik profesyonel ürünler sunan ve e-ticaret kanalında da ürünlerini müşterileri ile buluşturan L’Oréal Türkiye Profesyonel Ürünler Bölümü de kampanya süresince profesyonel bakım çözümlerini evde deneyimlemek isteyenler için özel fırsatlar sunuyor. “Teslimat sürelerini kısaltmak için tüm hazırlıklarımızı tamamladık” L’Oréal çatısı altında satılan ürünlere, L’Oréal Türkiye’nin markalarının online sitelerinden ve Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarının onaylı satıcılarından ulaşılabileceğinden bahseden L’Oréal Türkiye Kurumsal E-Ticaret Direktörü Murat Başar, “Şirket olarak Kasım ayını güzellik dünyasında alışveriş şölenine dönüştürüyoruz. Güçlü teknolojik altyapımız ve geniş ürün yelpazemiz ile, her iş birimimizin hedeflerini destekleyen fırsatlar sunarak, güzellik sektöründeki büyüme ivmemizi sürdürmeyi amaçlıyoruz. Dijital güzellik uzmanlarımız ve 800’den fazla dijital uygulamamız ile tüketicilerimiz için bu yıl kasım kampanyalarını çok daha verimli hale getiriyoruz. İki yıl önce direkt e-ticaret sitelerimizden yapılan kasım kampanyalarında gönderim süremiz 52 saatti. Geçen yıl bunu 24-32 saat aralığına çektik. Bu yıl ise siparişlerin teslim sürelerini çok daha hızlı gerçekleştirmek için tüm hazırlıklarımızı yaptık” dedi.
İstanbul Beylikdüzü’nde Barış Mahallesi Kapalı Pazar Yeri’nin açılışı gerçekleştirildi Beylikdüzü Belediyesi tarafından Barış Mahallesi’nde yapılan kapalı pazar alanı düzenlenen programla açıldı. Alanın haftada bir gün pazar yeri olarak kullanılması, diğer günlerde ise festival ve muhtemel afet durumlarında ise halka hizmet alanı olarak kullanılacağı duyuruldu. Beylikdüzü Belediyesi, Barış Mahallesi’nde yapılan kapalı pazar alanının açılışını gerçekleştirdi. Düzenlenen programa katılan Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, alanın haftada bir gün pazar olarak kullanılacağını, diğer günlerde ise çocukların ve gençlerin spor aktivitelerini gerçekleştirebileceği bir yer olacağını ifade etti. Öte yandan muhtemel afet durumlarında da vatandaşlara hizmet verebilecek bir alan olarak da kullanılacağına dikkat çeken Çalık, afet durumlarında böyle alanların hayati önemine vurgu yaptı. Ayrıca pazar esnafının zorlu hava şartlarında da rahat çalışabilmesi için elverişli bir alan olarak tasarladıklarını ifade eden Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, konuşmasının ardından pazar yerinin girişinde kurdele keserek açılışı gerçekleştirdi. “Biz Beylikdüzü Belediyesi olarak verdiğimiz her sözü tutmanın onurunu yaşıyoruz” Pazar alanının açılışında konuşan Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, “Bu Pazar bizim için önemliydi. Bu mahalleye verdiğimiz bir sözü yerine getiriyoruz. Biz Pazar alanımızı yaparken komşularımızın ekonomik zorluklar karşısında daha dirençli hale gelmesine çalışıyoruz. Beylikdüzü ’nün her alanına müdahale ediyoruz. Bu alanda aslında hem ulaşım aksı olarak görev yapacak bir Pazar alanımız. Biz Beylikdüzü’nde işlevsel binalar yapmaya gayret ediyoruz. Burası haftanın bir günü Pazar alanı olarak kullanılacak. Diğer günler ise evlatlarımızın spor yapacağı, basketbol oynayacağı bir merkeze dönüşecek. Aynı zamanda festival ve etkinliklerin yapıldığı alana dönüşecek. Barış Mahallesi’ndeki komşularımız buranın eski halini çok iyi bilirler. Nasıl kötü bir halde olduğunu çok iyi bilirler. Hem Rıfat Ilgaz Caddesi ile hem de İSKİ kanalıyla ki öyle bir kanal ki geçmişte çok kötü tasarlanmış ve imalat hataları da olan bir kanaldı. Bizim aslında burada yaptığımız şey yalnızca bir Pazar alanı değil bu mahallenin çehresini de değiştiriyoruz. Biz verdiğimiz her sözü tutarız bundan kimsenin endişesi olmasın. Biz Beylikdüzü belediyesi olarak verdiğimiz her sözü tutmanın onurunu yaşıyoruz” dedi.