SPOR - 15 Nisan 2025 Salı 00:32

Fenerium Tırı Yüksekova’da ilgiyle karşılandı

A
A
A
Fenerium Tırı Yüksekova’da ilgiyle karşılandı

Fenerbahçe Spor Kulübü’nün lisanslı ürünlerini taraftarlarla buluşturan Fenerium tırı, Hakkari’nin Yüksekova ilçesinde ilgiyle karşılandı.


Türkiye’nin her yerini gezen Fenerium Tırı bu seferki durağı Yüksekova ilçesi oldu. İlçenin Cengiz Topel Caddesi üzerinde bulunan Zafer Otel’in önünde kurulan tır, sabah saatlerinden itibaren Fenerbahçeli taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaşırken, 2 gün boyunca ilçede hizmet vereceği belirtildi.



"7’den 70’e her ürün burada"


Bölgeye sürpriz yaparak geldiklerini belirten Fenerbahçe Kongre Üyesi Kerim Tatlı, "Tırın Türkiye genelindeki turu çerçevesinde Yüksekova’ya da uğradığını ve taraftarların kulübe olan bağlılığını bir kez daha yerinde gördük. Burada 7’den 70’e Fenerbahçe’nin tüm ürünleri bu tırda tüm halkımızı bekliyoruz" dedi.



Fenerium Tırı Yüksekova’da ilgiyle karşılandı

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul İstanbul’da İSPARK’a ait 36 otopark ruhsatları olmadığı gerekçesiyle kapatıldı İstanbul’da İSPARK tarafından işletilen 36 otoparkın ruhsatları olmadığı gerekçesiyle İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) zabıta ekipleri tarafından kapatıldığı iddia edildi. İddiaya göre İstanbul’da İSPARK tarafından işletilen 36 otopark, İBB Zabıta Dairesi Başkanlığı tarafından ruhsatı bulunmadığı gerekçesiyle mühürlendi. Kapatılan otoparklardan Küçükçekmece’de bulunan Fevzi Çakmak Meydanı Zemin Altı Otoparkı’na girmeye çalışan vatandaşlara araçlarını park edemeyecekleri bildirildi. Otoparklarda bulunan araçlar için çıkışların ise açık olduğu öğrenildi. "Giriş yok" Konu ile ilgili konuşan vatandaş Levent Komanlı," İSPARK’ın mühürlendiğini söylüyorlar. İstanbul Büyükşehir Belediyesi mühürlemiş. Gerekçe yok. Sadece çıkış var, giriş yok. Abone olduğumuz için aracı almaya geldik. Nedeni kimse söylemiyor. Görevli arkadaşlar da bilmiyor" dedi. "Sosyal medyadan duyup geldik" Aracı için otoparka gelen bir başka vatandaş Uğurcan Kurucu ise, "Geldik. Zabıta tarafından galiba gündüz mühürlenmiş. Giriş alınmıyor. Çıkış yapılması söyleniyor. Ancak geldiğimiz diğer günde de giriş yapamayacağız. Durum belli değil. Herhangi bir şey söylenmemiş. O yüzden çıkış yapacağız mı kalacağız mı bilemiyoruz maalesef. 7 aydır aboneyim. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyoruz. Çıkış yapsak tekrar giremeyeceğiz. Herhangi bir mesaj, bilgilendirme de gelmedi. Sosyal medyada duyup geldik" diye konuştu.
Ankara Sağlık turizminde yeni yönetmelik hakkında detaylar açıklandı Sağlık turizmi sektöründe değişiklikler içeren "Uluslararası Sağlık Turizmi ve Turistin Sağlığı Hakkında Yönetmelik", 26 Nisan 2025 sayılı Resmi Gazete’de yayımlandı ve hakkındaki detaylar açıklandı. Yeni yönetmelikle birlikte sağlık turizmi alanında faaliyet gösteren tüm sağlık tesisleri ve aracı kuruluşların HealthTürkiye portalı ile entegre çalışmaları zorunlu hale getirildi. Sunulan hizmetler portal üzerinden takip edilebilecek, hastalar da aldıkları hizmetleri sistem üzerinden görüntüleyebilecek. Sağlık turizmi kapsamında ameliyathane ortamında gerçekleştirilecek cerrahi işlemler için komplikasyon sigortası yaptırılması mecburi hale geldi. USHAŞ, sağlık turizmi alanında faaliyet gösteren sağlık tesisleri ve aracı kuruluşları uluslararası platformlarda aktif olarak destekleyeceği belirtilirken sağlık tesisleri ve aracı kuruluşlar, sağlık turizminde hizmet kalitesini artırmak amacıyla sunulan hizmetlerin takibini yapacak sorumlu personel belirleyeceği açıklandı. Yeni yönetmelikle birlikte, sağlık turizmi alanında faaliyet gösterecek aracı kuruluşlara yetki belgesi, ilgili kanun hükmü uyarınca, USHAŞ tarafından verileceği ayrıca, aracı kuruluşların sunduğu hizmetler USHAŞ tarafından düzenli olarak izleneceği ve raporlanacağı öğrenildi. Sağlık tesislerine, sağlık turistlerine de uzaktan sağlık hizmetlerini ilgili mevzuat çerçevesinde sunabilme olanağı tanınan yönetmelikte, uzaktan sağlık hizmeti sunan sağlık tesisleri bunu HealthTürkiye portalı üzerinden ilan edecek. Ayrıca sağlık tesislerinin Türkiye Sağlık Hizmetleri Kalite ve Akreditasyon Enstitüsü (TÜSKA) tarafından oluşturulan uluslararası geçerliliğe sahip akreditasyon ve sertifikalara sahip olması şart koşuldu. Uluslararası Sağlık Turizmi Yetki Belgesi’nin geçerliliği, HealthTürkiye Performans Kriterleri ile ilişkilendirilen yönetmelikte, bu kriterler hasta memnuniyeti, hasta şikayetleri, cevap verme süresi, randevu bekleme süresi ile ciro ve finansal performans şeklinde sıralanarak hizmetin kalitesine artmasının amaçlandığı açıklandı. Tüm sağlık tesisleri ve aracı kuruluşlar, hasta şikayet oranları ve memnuniyet anketleri üzerinden Sağlık Bakanlığı ve ilgili kuruluşlarca belirlenen yöntemlerle düzenli olarak değerlendirileceği ve bu değerlendirmeler, sağlıkta hizmet kalitesinin artırılabilmesi ve sürdürülebilmesi için sektöre öz değerlendirme olanağı olacağı bildirildi. Yönetmelikte, sağlık tesisleri ve aracı kuruluşların, yabancı dil seçeneği olan internet sitesi oluşturmaları ve birimlerinde en az bir yabancı dil bilen personel bulundurmaları zorunlu hale getirildi. Aracı kuruluşların ayrıca, 7/24 hizmet verecek şekilde en az iki yabancı dilde çağrı merkezi hizmeti sunacağı açıklandı. Ayrıca mevcut Sağlık Turizmi Yetki Belgeli sağlık tesisleri ve aracı kuruluşların yönetmelik hükümlerine altı ay içinde uyum sağlamaları, komplikasyon sigortasını 2025 sonuna kadar, akreditasyon ve sertifikalarını ise 2026 sonuna kadar tamamlamaları kararlaştırıldı.