ASAYİŞ - 28 Aralık 2024 Cumartesi 20:53

Düzce’de 2 katlı evde çıkan yangında alevler gökyüzünü aydınlattı

A
A
A
Düzce’de 2 katlı evde çıkan yangında alevler gökyüzünü aydınlattı

Düzce’de 2 katlı evde çıkan yangın gökyüzünü aydınlattı. Alev topuna dönen evde ki yangın güçlükle söndürüldü.


Yangın Beyköy Beldesinde meydana geldi. Alınan bilgilere göre Değirmenbaşı Mahallesi’nde Zeki Çolak’a ait 2 katlı evde belirlenemeyen bir sebeple yangın çıktı. Bir anda alev topuna dönen evdeki yangını görenler durumu Beyköy ve Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne bildirdi. İhbar üzerine kısa süre içerisinde bölgeye ulaşan Beyköy Belediyesi İtfaiye ekipleri yangını söndürme çalışmalarına başladı. Takviye olarak bölgeye gelen Düzce Belediyesi itfaiyesinin de çalışmaları ile yangın güçlükle söndürülerek kontrol altına alındı. Yangın sebebi ile 2 katlı evde maddi hasar meydana geldi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kayseri Başkan Çolakbayrakdar: "Yapay zeka ve 3. nesil yazılım ile hızlı çözümler üretiyoruz" Kocasinan Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çözüm Merkezi ile vatandaşların talepleri hızlıca çözüme kavuşturuluyor. Çözüm Merkez’inin vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim kanalı olduğunu vurgulayan Başkan Çolakbayrakdar; "Çözüm Merkezi’nde yalın yönetim anlayışıyla yapay zeka destekli 3. nesil yazılımımızla bürokrasiyi ortadan kaldırıyor, sorunlara anında ve hızlı çözümler üretiyoruz” dedi. Çözüm Merkezinin tüm belediyecilik hizmetlerini tek bir çatı altında aktaran bir birim olduğunu belirten Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar; "25 Ağustos 2016 yılında hayata geçirdiğimiz Çözüm Merkezi’mizin sekizinci yılındayız. Çözüm Merkezi, belediyemizin hizmet zihniyetinin bir göstergesidir. Vatandaşa hizmet etmenin, bu hizmeti neticelendirmenin ve sonucunda vatandaş memnuniyetini ölçerek hizmet kalitesini artırmanın çabasını yansıtır. Belediye ne iş yapar sorusunun cevabı daima insana çıkar. Belediye, insanların beklentilerini ve taleplerini karşılamaya çalışan, aynı zamanda bizden sonraki nesillere emanet edeceğimiz çevreyi koruyan bir kurumdur. İnsan ve çözüm odaklı hizmetler üretiyoruz. Çözüm Merkezi, şehirde yaşayan insanlarla belediye başkanı ve belediye arasında bir iletişim köprüsü olarak hizmet verir. Kayseri’nin yaklaşık 1,5 milyonluk nüfusunun tamamı, 222 70 00 numaralı hattı arayarak bu hizmetlere ulaşabiliyor. Bu, şehrin tamamına eşit şekilde hizmet ulaştırmanın geldiği noktayı gösteriyor. Ayrıca şeffaf bir şekilde taleplerinizi takip edebilme imkanı sunuyoruz” ifadelerini kullandı. "Taleplere anında yanıt veriyoruz" Çözüm Merkezi ile daha hızlı iletişim ve operasyon refleksi daha yüksek belediyecilik yaptıklarına dikkat çeken Başkan Çolakbayrakdar; "Vatandaşımız, bizim baş tacımızdır. Vatandaşımızı önemsiyoruz ve beklentilerini hızlı bir şekilde karşılamak için Çözüm Merkezi ile sonuç odaklı çözüm üretiyoruz. Özellikle pandemi süreci gibi hiç evinden çıkamayan vatandaşımızın yanında olduk. Yani Kocasinan Belediyesi hiç düşünmediğiniz zaman ansızın yanınızda oluyor. Sadece talep değil, zaman zaman vatandaşımızın memnuniyetini ve teşekkürlerini alıyoruz. İlçe sakinlerimiz, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü iletişim kanalı; sosyal medya, Kocasinan Belediyesi’nin web sitesi, mobil uygulamalı cep telefonu ve Watsapp hattı 0(352) 222 70 00’ nolu telefon numarasından her şekilde belediyeye anında ulaşabiliyor. Kocasinan Belediyesi hem 7/24 saat çalışan bir belediye hem de 7/24 saat ulaşılan bir belediyedir” diye konuştu. Yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdiklerinin altını çizen Başkan Çolakbayrakdar; “Çözüm Merkezi, 8. yılında 3. nesil bir yazılım haline geldi. Telefonla olayı anlatan bir fotoğraf çekildiğinde, tüm iletişim kanallarını kullanarak bürokrasiyi ortadan kaldırıp dijital ve hızlı bir şekilde çözüm üretiyoruz. Yapay zeka, gelen talepleri çözümleyip ilgili birime yönlendiriyor. Dünyada yalın yönetim konuşulurken, biz de belediye olarak her kategoride yalın yönetimi esas alıyoruz. Yapay zeka destekli karar mekanizması, sorunları ciddi anlamda çözüme ulaştırıyor. Bölgelere göre ısı haritasıyla oluşan talepleri noktasal bazda görerek harekete geçiyoruz. Çözüm Merkezi olarak yeni teknolojileri yakından takip ediyor, sürekli yenileniyoruz” şeklinde konuştu.